۱۳۸۸ آبان ۲۵, دوشنبه

جایزه معمار 88

نهمين دوره جايزة معمار در 22 آبان ماه سال جاري، طي مراسمي در مجموعة آسمان فرهنگستان هنر برگزار شد. داوران اين دوره آقايان مهندسين حسين شيخ زينالدين، كامران افشار نادري، رضا دانشمير و فرانكو ميكوچي فارغ التحصيل دانشگاه هاروارد و مدرس دانشگاه سيمون بويوار كاراكاس بودند.

در بخش پروژه‌هاي مسكوني هيات داوران جايزه سوم شامل لوح تقدير و 10 ميليون ريال جايزه نقدي را به پروژه‌ي «دهكده خانواده خليلي» كار «سهراب رفعت»، جايزه دوم را شامل لوح تقدير و 20 ميليون ريال وجه نقد به «شروين حسيني» و جايزه نخست شامل لوح تقدير، نشان معمار و 70 ميليون ريال وجه نقد به پروژه «سازه بامبو» کار «پویا خزائلی پارسا» اهدا كرد.(تصویربالا) این معمار جوان که سابقه همکاری با معماران بین المللی را دارد هم اکنون در دانشگاه آزاد قزوین مشغول تدریس است و در بین دانشجویانش به خلاقیت در آموزش معماری شهرت دارد. کارهای او را در اینجا ببینید.

همچنين در بخش پروژه‌هاي عمومي، اين هيات جايزه سوم شامل لوح تقدير و 40 ميليون ريال وجه نقد را به پروژه‌ي محوطه ساختمان‌هاي آزمايشگاه كار گروه «مشاور تاج‌فرزين»، جايزه دوم شامل لوح تقدير و 60 ميليون وجه نقد را به گروه «طراحي آرش» و جايزه نخست شامل لوح تقدير، نشان معمار و 100 ميليون ريال وجه نقد را به پروژه مجتمع اداري تجاري كار «عباس رياحي‌فر» و «فريناز رضوي‌نيكو» اهدا كرد.




۲ نظر:

ناشناس گفت...

ممنون از خبرهای به روزتان.ممنون میشم اگه یک مقداری بیشتر درباه کارها وسوابق کاری آقای طهرانچی توضیح دهید.

ناشناس گفت...

با سلام و احترام و تشکر از وبلاگ بسیار مفید شما.در مورد جایزه معمار و برنده سوم آن یعنی "دهکده خانواده خلیلی". به اطلاع می رسانم که این پروژه طرح خانم دکتر نسرین فقیه معمار برجسته ایرانی می باشد که در سال 1383 در خانه هنرمندان معرفی گردید.
مانی تهرانی